Maksutavat

Maksutavat ja ehdot

Kurssiemme ostaminen verkosta on helppoa, nopeaa ja turvallista. Tarjoamme käyttöösi monipuoliset maksuvaihtoehdot. Maksuvaihtoehdot on toteutettu yhteistyössä Klarnan kanssa. Klarnan monipuolisten maksuvaihtoehtojen lisäksi tarjoamme käyttöösi Epic laskun.

Maksuvaihtoehdot

Haluamasi maksuvaihtoehdon pääset valitsemaan ilmoittautumisen yhteydessä ilmoittautumislomakkeella.

Klarna

Mikäli valitset kurssin maksutavaksi Klarnan, saat ilmoittautumisen jälkeen tekstiviestitse linkin Klarnan maksusivulle. Huomioithan, että linkki on voimassa 24h viestin saapumisesta.

Linkin takaa pääset täyttämään maksajan tiedot, sekä valitsemaan haluatko maksaa kurssimaksun laskulla, verkkopankissa, pankkikortilla, vai pilkkoa maksun pienempiin kuukausieriin. Klikkaa logoa ja lue lisää Klarnasta maksutapana.

Mikäli pilkot kurssimaksun pienempiin eriin Klarnalla, voit halutessasi suorittaa kurssin nopeasti, vaikka maksueriä olisi vielä jäljellä.

Epic lasku

Voit maksaa valitsemasi kurssin myös laskulla. Tällöin kurssin kokonaishinta haetaan valitsemiisi kuukausieriin ja kurssin suorittamistahti etenee maksuaikataulun mukaan.

Laskulla maksettaessa, huomioithan että 50% kurssimaksusta tulee olla suoritettuna ennen ensimmäistä ajotuntia (myös simulaattoritunnit) ja että kaikki maksuerät tulee olla suoritettuina ennen ajokokeeseen menoa.

Laskut kurssista saat ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen, kun ilmoittautumisesi on vahvistettu. Löydät laskusi myös omasta oppilasjärjestelmästä.

Voit valita Epic laskun korottomiin kuukausieriin kurssin hinnan mukaan seuraavasti:

• 1 erässä (kurssihinta alle 200€)
  • 2 erässä (kurssihinta 200€-500€)
  • 4 erässä (kurssihinta yli 500€)

Huomioithan, että valitessasi kurssimaksun 2 tai 4 kuukausierässä, tällöin kullekin laskuerälle lisätään 5€ laskutuslisä.

Mikäli haluat kurssilaskun postitse paperisena, ilmoitathan siitä erikseen ilmoittautumisen yhteydessä lisätietokentässä. Huomioithan, että tällöin laskulle lisätään laskutuslisä 5€.

Mikäli sinulla on huomautettavaa laskuistasi, tai haluat siirtää laskujen eräpäivää, olethan viipymättä yhteydessä laskutustiimiimme: laskutus@epicautokoulu.fi

Maksu- ja peruutusehdot

Asiakkaalla on sopimusehtojen mukainen oikeus peruuttaa kurssiosallistuminen syytä ilmoittamatta ilman kustannuksia neljätoista (14) päivää tilausvahvistuksesta.

Voit olla meihin yhteydessä sähköpostitse, tai puhelimitse kurssin keskeyttämiseksi.

Huomioithan, että mikäli muutat esimerkiksi toiselle paikkakunnalle, voit vaihtaa kurssin suorituspaikkaa ja jatkaa kurssin loppuun toisella toimipisteellämme. Tällöin kurssia ei tarvitse keskeyttää. Olethan tällöin yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse, sähköpostitse, tai paikan päällä toimistolla. Huomioithan, että vaihdettaessa toimipistettä tarkastetaan palvelutilauksen hinta sen toimipisteen hinnaston mukaiseksi, jolla koulutuskokonaisuus tullaan suorittamaan.

14 vuorokauden maksuton peruutusoikeus päättyy aiemmin, jos oppilas oppilas aloittaa kurssin kirjautumalla oppimisympäristöön tai varaamalla teoria- tai ajotunteja.

Usein kysyttyä laskutuksesta

Voit jakaa maksun Epic laskulla kuukausieriin. Epic laskulla kurssimaksun pilkkomisesta ei synny korkoa, mutta laskuerille lisätään 5€ laskutuslisä.

• 1 erässä (kurssihinta alle 200€)
  • 2 erässä (kurssihinta 200€-500€)
  • 4 erässä (kurssihinta yli 500€)

Ajotunnin peruutus tulee tehdä omalle opettajalle / simulaattorivalvomoon viimeistään ajotuntia edeltävänä arkipäivänä klo 12:00 mennessä.

Perumatta jääneestä, tai liian myöhään peruutetusta ajotunnista joudumme veloittamaan sopimusehtojen mukaisesti 50% ajotunnin hinnasta.

Huomioithan, että peruutusehto koskee kaikkia, myös simulaattoriajotunteja.

Sopimusehtojemme mukaisesti pystymme hyvittämään laskun käyttämättömästä, tai liian myöhään perutusta ajotunnista. Toimita sairauslomatodistus Turvaposti-palvelun kautta 14 vuorokauden sisällä.

Eräpäiväsiirrosta ja muista laskutukseen liittyvistä asioista voit olla yhteydessä suoraan laskutustiimiimme sähköpostitse laskutus@epicautokoulu.fi

Mikäli oppilastunnuksesi ovat olleet pitkään käyttämättöminä, emmekä ole tavoittaneet sinua kurssin jatkamisen tiimoilta, voit saada meiltä sopimusehtojemme mukaisen laskun kurssin keskeytyksestä.

Peruutusmaksu voi muodostua myös siinä tilanteessa, jos varsinaiset kurssimaksusi ovat erääntyneet.

Peruutusmaksu lyhentää kurssin kokonaismaksua, mikäli haluat jatkaa kurssin suorittamista. Peruutusmaksu, tai kurssin keskeytys eivät siis ole esteenä jatkaa kurssia loppuun.

Yhteydenottopyyntö

Tarvitsetko apua kurssipaketin valinnassa? Haluatko kysyä lisää ilmoittautumisesta, maksutavoista, tai kurssin suorittamisesta?

Jätä yhteydenottopyyntö, niin palaamme sinulle mahdollisimman pian!

Yhteystietosi
Asiani koskee
Milloin haluaisit, että olemme yhteydessä?

Hae työpaikkaa

Jätä hakemus, niin palaamme sinulle mahdollisimman pian!

Yhteystietosi
Liitä CV / Hakemus