Verkkoteoriat ja virtuaaliopetus

Autokoulun teoriaopetus tapahtuu etänä kurssista riippuen joko verkko-, tai virtuaalitunteina.

Valitse alta kurssi ja katso ohjeet teoriaopintojen suorittamiseksi.

Teoriaopinnot (verkkotunteina)

Meillä suoritat kaikki autokoulun teoriaopinnot kätevästi verkkotunteina. Teoriaopinnot suoritetaan sähköisessä oppimisympäristössä. Saat tunnukset järjestelmään sähköpostitse ilmoittautumisen jälkeen.

1. Ilmoittaudu valitsemallesi kurssille lähimmän toimipisteesi sivuilta.

2. Kun ilmoittautumisesi on vahvistettu, saat sähköpostitse viestin, joka sisältää ohjeet kurssin eri vaiheista, sekä tunnukset oppilasjärjestelmään.

3. Oppimisympäristössä pääset suorittamaan kaikki teoriakurssien vaiheet kätevästi paikasta riippumatta Valvomon aukioloaikoina juuri silloin, kun sinulle parhaiten sopii.

Huomioitavaa verkkotunneista:
Valitse opiskelua varten tila, jossa voit keskittyä opetukseen ilman häiriötekijöitä. Voit suorittaa verkkotunteja ainoastaan Valvomon aukioloaikoina. Päivän viimeisen tunnin voit aloittaa tuntia ennen Valvomon sulkeutumista. Huomioithan, että yksi verkkotunti kestää vähintään 45min.

Teoriaopinnot (virtuaalitunteina)

Käytämme virtuaaliopetuksessa Zoom-etäopetusohjelmaa. Zoom-ohjelman saa ladattua tietokoneille, tableteille sekä puhelimille. Chrome-selaimella Zoom toimii myös ilman ohjelman lataamista suoraan selaimesta.

Voit ladata Zoom for Meetings -ohjelman näistä linkeistä:

Tietokoneelle
Android laitteet
Applen laitteet

Virtuaalitunneille osallistuminen edellyttää kameran ja mikrofonin käyttöä. Suosittelemme kuulokkeiden käyttöä.

Muista kytkeä kamera ja mikrofoni tietokoneeseen ennen luokkaan saapumista. Varmista, että myös kaiuttimien/kuulokkeiden äänenvoimakkuus on riittävä.

Voit käydä testaamassa Zoom-ohjelman heidän testikurssillaan tästä linkistä.

Ohjeet virtuaalitunnille osallistumiseen

Liity virtuaaliluokkaan viimeistään 5 minuuttia ennen tunnin alkua.

Liity tunnille sähköpostiisi tulleen linkin kautta. Linkin avattuasi kirjoita kenttään nimesi (Huom. Etunimi ja sukunimi, nimimerkillä kirjautuminen ei ole sallittua ja tällöin suorittamasi tunnit eivät kirjaudu oppilasjärjestelmään)

Seuraavasta ikkunasta valitse “join with computer audio” avataksesi ääniyhteyden opettajaan.

Virtuaaliopetuksessa sinulla on kuva- ja puheyhteys opettajan kanssa. Voit myös viestiä chatin kautta.

Kysyttävää teoriaopinnoista?

Asiakaspalvelumme palvelee viikon jokaisena päivänä

Yhteydenottopyyntö

Tarvitsetko apua kurssipaketin valinnassa? Haluatko kysyä lisää ilmoittautumisesta, maksutavoista, tai kurssin suorittamisesta?

Jätä yhteydenottopyyntö, niin palaamme sinulle mahdollisimman pian!

Yhteystietosi
Asiani koskee
Milloin haluaisit, että olemme yhteydessä?

Hae työpaikkaa

Jätä hakemus, niin palaamme sinulle mahdollisimman pian!

Yhteystietosi
Liitä CV / Hakemus