Lisäpalvelut

Ajovarmuuskoulutus (A/A1/A2-kortillisille)

Onko moottoripyöräkortin suorittamisesta vierähtänyt aikaa, tai kaipaatko kertausta esimerkiksi liikenneajon, jarrutusten tai kaarreajon kanssa talven jäljiltä?

Tarjoamme kolmen ajotunnin kokonaisuuden, joka toteutetaan yhdessä ammattitaitoisen moottoripyöräkouluttajan kanssa. Koulutus toteutetaan autokoulun kalustolla ja tarvittaessa saat meiltä kurssin ajaksi lainaan myös ajovarusteet.

Lisäajotunnit

Hanki lisää ajokokemusta lisäajotuntien avulla. Tarjoamme lisäajotunteja kaikissa ajokorttiluokissa sekä opetusluvalla, että autokoulussa ajokorttia suorittaville. Ja hei, jos ajokortti löytyy jo taskustasi, mutta kaipaat vielä lisävarmuutta ajamiseen, olet tullut oikeaan paikkaan.

Ajotuntien sisältö suunnitellaan omien toiveidesi mukaan, oli kyseessä sitten pysäköinti, mäkilähtö, tai liittyminen moottoritielle. Valitse sopiva paketti ja ilmoittaudu nyt verkossa.

Hinnasto

Tutustu yksittäisten ajotuntien, ajotuntiperuutusten ja ajokoepakettien hinnastoon.

Lahjakortti

Anna lahjaksi liikkumisen vapaus! Lahjakortti Epic Autokouluun vapaavalintaisella summalla.

Voit valita lahjakortin tilausvaiheessa haluatko noutaa lahjakortin toimipisteeltämme, vai saada kortin .pdf muodossa valitsemaasi sähköpostiin.

EAS-koulutus ja teoriaopinnot

Mikäli suoritat mitä tahansa ajokorttiluokkaa, eikä sinulla ole aikaisempaa ajokorttia, sinun tulee suorittaa EAS (ensimmäisen ajokortin suorittajan) – koulutus.

Tarjoamme myös monipuolista itseopiskelumateriaalia ja teoriakoeharjoittelu-ohjelmaa erikseen EAS-teoriaopintojen kanssa hankittavana palveluna.

Järjestämme viikoittain eri ajokorttiluokissa myös lisäteoriaopetusta virtuaaliluokissa (Zoom) kokeneiden liikenneopettajiemme johdolla. Mikäli haluat lisäopetusta tietyn ajokorttiluokan teoriaopinnoissa, tutustu palveluun!

EAS, sekä itseopiskelumateriaali ja teoriakoeharjoittelu sisältyy kaikkiin Epicin henkilöauto-, mopo-, moottoripyörä ja opetuslupakursseihin, eli jos suoritat jo kurssia meillä, koulutusta ei tarvitse hankkia erikseen.

Liikenneterveyden palvelut

Tarjoamme valtakunnallisesti palveluita ja koulutuksia ajotaidon ja ajo-oikeuden ylläpitämiseksi mm. seniori- ja ammattikuljettajille yhteistyössä Liikenneterveys Oy:n kanssa.

Palvelutarjonnastamme löytyy mm. ajovarmuuskoulutukset kuljettajille, joiden edellisestä ajokerrasta on kulunut aikaa, tai tietyt tilanteet liikenteessä aiheuttavat epävarmuutta.

Toteutamme valtakunnallisesti päivittäin terveysperusteisia ajokyvynarviointeja seniori-, sekä ammattikuljettajille.

Lisäajotunnit

Lisää ajokokemusta

Oletko jo ilmoittautunut meidän kursseille? Haluaisitko hankkia useamman ajotunnin kerralla edulliseen pakettihintaan? Kysy omalta ajo-opettajaltasi lisäajotuntien pakettihinnoittelusta!

Ajotunti

Yksittäinen ajotunti

95€

Olemme sinuun yhteydessä ilmoittautumisen jälkeen sopiaksemme sinulle sopivimman suoritusajankohdan ajotunnille. Tervetuloa! ❤️

Ajokoepaketti

Ajotunti + ajoneuvo ajokokeeseen

200€

Teoriaopinnot

Omaan tahtiin verkossa

Mikäli suoritat mitä tahansa ajokorttiluokkaa, eikä sinulla ole aikaisempaa ajokorttia, sinun tulee suorittaa EAS (ensimmäisen ajokortin suorittajan) - koulutus.

EAS-teoriaopinnot

Omaan tahtiin verkkotunteina

44,90€

EAS (ensimmäistä ajokorttia suorittavan)-koulutus koostuu neljästä verkkoteoriatunnista, jotka voi suorittaa omaan tahtiin verkossa. Saat tunnukset oppilasjärjestelmään sähköpostitse heti, kun ilmoittautumisesi on vahvistettu. Tervetuloa kurssille! ❤️

EAS+oppimateriaali

90€

Koulutuskokonaisuus sisältää valitsemasi ajokorttiluokan oppimateriaalin.

Varmuutta kahdella pyörällä

Koulutus ajokortillisille (A/A1/A2)

Koulutuksen sisältö suunnitellaan sinun toiveidesi mukaan, jotta päästään harjoittelemaan ja kertaamaan juuri sinulle hankalia osa-alueita.

Ilmoittaudu oheisesta linkistä ja varaa paikkasi koulutukseen.

Ajovarmuuskurssi

A/A1/A2-kortillisille kuljettajille

239€

Yhteydenottopyyntö

Tarvitsetko apua kurssipaketin valinnassa? Haluatko kysyä lisää ilmoittautumisesta, maksutavoista, tai kurssin suorittamisesta?

Jätä yhteydenottopyyntö, niin palaamme sinulle mahdollisimman pian!

Yhteystietosi
Asiani koskee
Milloin haluaisit, että olemme yhteydessä?

Hae työpaikkaa

Jätä hakemus, niin palaamme sinulle mahdollisimman pian!

Yhteystietosi
Liitä CV / Hakemus